Bukmacherzy chętni na reklamę w Google

0

Niedawno pisaliśmy o decyzji Google o umożliwieniu zamieszczania w ramach Google AdWords reklam o tematyce hazardowej (tylko w Wielkiej Brytanii). Decyzja ta wywołała już pierwsze reakcje w branży bukmacherskiej. Natychmiast zgłosiły się firmy gotowe skorzystać z tej usługi oferowanej przez potentata Google. Są to m.in. Smartlive Casino oraz bardziej znany brytyjski bukmacher Ladbrokes.

Ducan Parry z kierownictwa Steak Media Group stwierdził : "Wystarczy przyjrzeć się serwisowi Google Trends, żeby się przekonać, jak bardzo brytyjscy konsumenci chcą grać i wykorzystują wyszukiwarki, żeby znaleźć stronę z hazardem nawet wtedy, gdy nie ma płatnych płatnych reklam przy wynikach wyszukiwania Google".

Grant Whiteside z agencji marketingowej Ambergreen ostrzega z kolei, że Google zainicjował walkę na dużą skalę o pozycję reklam w wyszukiwarkach i w ten sposób wyraźnie wzrośnie konkurencja w tej branży. Whiteside  uważa , że najbliższe kilka dni będzie bardzo interesującym czasem dla tego rynku. Przewiduje, że ceny za reklamy mogą wymknąć się spod kontroli.

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.